Lørdag d.13/6 var der graduering i ETK.
26 elever var til test, og alle gjorde det rigtig godt.
De ønskes alle et stort tillykke 👍
26 elever var til test, og alle gjorde det rigtig godt.
De ønskes alle et stort tillykke 👍
Masser af metal med hjem fra Tommerup
🇩🇰
De 2 konkurrence hold fra Esbjerg Taekwondo Klub har gjort det igen:
Hentet mange medaljer med hjem fra et stævne, denne gang til Tommerup Cup.
Det blev til imponerende 13 guld, 6 sølv og 2 bronze, der kom med hjem til klubben 👍
Udover dette fik Leen Sio pokalen for den bedste serie i Teknik under 18 år i B klassen, og kampholdet vandt pokalen som 2. mest vindende klub 👊
Stort tillykke til alle udøvere samt deres trænere 👍👍
🇩🇰
De 2 konkurrence hold fra Esbjerg Taekwondo Klub har gjort det igen:
Hentet mange medaljer med hjem fra et stævne, denne gang til Tommerup Cup.
Det blev til imponerende 13 guld, 6 sølv og 2 bronze, der kom med hjem til klubben 👍
Udover dette fik Leen Sio pokalen for den bedste serie i Teknik under 18 år i B klassen, og kampholdet vandt pokalen som 2. mest vindende klub 👊
Stort tillykke til alle udøvere samt deres trænere 👍👍
ESBJERG+CUP EN STOR SUCCES
Lørdag d.28 februar var der stor aktivitet i EFI Hallerne.
Ikke mindre end 430 teknikere og kæmpere havde tilmeldt sig det traditionsrige stævne.
Der var ros fra dommere, udøvere og publikum til arrangøren Esbjerg Taekwondo Klub 👍
Sportsligt gik det også godt, da klubbens dygtige udøvere vandt 14 guld, 10 sølv og 3 bronze i teknik og kamp 👊
Esbjerg vandt også pokalen som mest vindende klub i kamp.
Så alt i alt en rigtig god dag 😎
Lørdag d.28 februar var der stor aktivitet i EFI Hallerne.
Ikke mindre end 430 teknikere og kæmpere havde tilmeldt sig det traditionsrige stævne.
Der var ros fra dommere, udøvere og publikum til arrangøren Esbjerg Taekwondo Klub 👍
Sportsligt gik det også godt, da klubbens dygtige udøvere vandt 14 guld, 10 sølv og 3 bronze i teknik og kamp 👊
Esbjerg vandt også pokalen som mest vindende klub i kamp.
Så alt i alt en rigtig god dag 😎